Založ si blog

Archív: november, 2011

Nastal čas pre definitívny zánik liberálov?

Nemal som v úmysle písať druhý príspevok ( Odkaz na prvý: Resuscitácia a Nobelova cena pre SaS– pripájam tiež v závere). Keď som sa však dozvedel desivú správu, musím.

Pokračovanie článku

Resuscitácia a Nobelova cena pre SaS

Videl som to v priamom prenose. Zúfalec sa snažil resuscitovať mŕtvolu. A vzápätí sa snažil získať Nobelovu cenu. Slovenský volič dokáže stráviť asi aj klince.

Pokračovanie článku

Som za zrušenie 17 novembra!

Už ma to fakt nudí. Stále dookola a každý rok to isté. Politickí paraziti sa vyškierajú a strúhajú v 17. dni v novembri úsmevy ako na Miss World. Myslia si, že sme sprostí.

Pokračovanie článku

Hľadám právnika za miliardu!

Dnes mi prišlo nevoľno. Hneď po prečítaní správy, ktorú zverejnili denníky SME a PRAVDA.

Pokračovanie článku

Minister má nárok na erotickú masáž

A Slováci sa mu na ňu aj s dovolenkou radi poskladajú. Víta Vás Cestovná kancelária „Slovensko“!

Pokračovanie článku

Vážení občania, posielam vám zálohovú faktúru na 20 miliónov eur

Nemôžem si pomôcť, ale opäť som sa nahneval. Bol som na Richarda Sulíka vnútorne hrdý, že siahol na nedotknuteľné – znížil platy poslancov.

Pokračovanie článku

Zase o tučnom Grékovi

Prišiel mi následovný mail od kamaráta, ktorý bol preposlaný cez pol republiky. Ďalší útok na jednoduchšie zmýšľajúcich ľudí.Tak vám ho prikladám aj s reakciou.

Pokračovanie článku

Škorpióni v SaS

Malí a slabí sú niekedy zlostní a zákerní. Na vine je závisť, komplex alebo iná „cnostná“ vlastnosť. A závisť plodí zákernosť a zlobu.

Pokračovanie článku

Zakladám internetovú politickú stranu! Pridáte sa?

Rozhodol som sa založiť politickú stranu. Hľadám ľudí, ktorí chcú bojovať proti korupcii, klientelizmu, diletantizmu, vysokým daniam, drahým liekom, drahým potravinám. Asi by bolo zvláštne hľadať niekoho, kto by toto všetko chcel podporovať. Mám už aj plán, čo po voľbách. Teda takto:

Pokračovanie článku

Nebudeme mať čo žrať!

ospravedlňujem sa za vulgárnejší nadpis, ale inak to nejde. Prečítal som si dnešný článok v Pravde a nahneval som sa. Preto dnes aj druhý príspevok.Mocní si nadelili a na hlad zabudli.

Pokračovanie článku
ONLINE: Putin: Rusko je slabšie ako NATO, vojna by nedávala zmysel. Stíhačiek F-16 sa nebojí

ONLINE: Putin: Rusko je slabšie ako NATO, vojna by nedávala zmysel. Stíhačiek F-16 sa nebojí

28.03.2024 06:15

Vojenský šéf NATO Bauer verí, že príchod stíhačiek F-16 bude mať vplyv na bojisku na Ukrajine. Zničíme ich, tak ako západné tanky, tvrdí Putin.

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

V januári nula, vo februári 590 a v polovici marca už 3 000 ton. Ukrajinské drony prinútili Kremeľ pýtať si benzín od Lukašenka

V januári nula, vo februári 590 a v polovici marca už 3 000 ton. Ukrajinské drony prinútili Kremeľ pýtať si benzín od Lukašenka

27.03.2024 19:34

Jeden z vládnych zdrojov poznamenal, že rozhovory boli náročné, keďže Bielorusko uprednostňuje vývoz paliva na zahraničné trhy.

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.

clovek

Iba človek. Jeden z milióna. Netvrdí, že má patent na pravdu. Je človek z mäsa a kostí a robí chyby, mýli sa. Pomenuje to čo vidí a čo si myslí. Oslovuje tých, ktorí odmietajú násilie a preferujú konštruktívnu diskusiu. Váži a rešpektuje človeka, bez ohľadu na farbu, výšku, akúkoľvek príslušnosť. Ak niekoho kritizuje, neznamená to, že si ho neváži alebo nemá rád. Napíše, čo momentálne cíti a vôbec netvrdí, že nezmení názor pod ťarchou argumentov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 104
Celková čítanosť: 378155x
Priemerná čítanosť článkov: 3636x

Autor blogu

Kategórie